allsång på skansen in my <3

första gången på länge det kommer fler en ett inlägg per dag,
men nu vill man ju vara ute i det fina vädret medans man kan!

iallafall så tycker jag att alla kan säga grattis till min mamma och pappa som har varit tillsammans i 20år idag!
duktigt värre alltså,
och idag börjar faktiskt allsång på skansen, då känns det verkligen som sommar.
och sedan morden i midsummer, men jag får sitta själv och titta eftersom mamma och pappa cyklar till mellby och firar.
men det går bra iallafall.
förresten så tror jag syster malin kommer imorgon bitti, lagom till att vi åker bort hah,
nej men nu ska jag göra något vettigt istället,

P E A C E!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0