STADSFEST!


1. Promoe
2. EMD
3. Ryan Roxie

om jag ska vara ärlig så var det ganska lame idag, (jag vet att ni älskar att jag har börjat säga lame, men vafan vad ska man annars säga? lamt? precis)
eller i börjar var det ju bra, lili och susie hah!
sen pauline,
efter promoe, jag lovar hela eksjö gungade till svennebanan! hah
sen EMD, jag tror det var bäst, men danny är ju släkt med dave leppard så man får skrika som en fjortis! :D
sen var det rock n' roll all stars, kunde ju vatt bra om nån var pepp? och om dom körde låtar man kände igen,
i början körde ryan roxie 20th Century Boy och då blev jag ju glad!
annars nej,
nej nu måste jag sova för det är konfagrej imorgon klockan tio!

 


Kommentarer
Postat av: gabbiiiie

ryan roxie är fan rätt snygg :o

och DANNY <3<3<3<3<3 seriöst , sveriges snyggaste :OO

2009-08-30 @ 15:25:22
URL: http://starryeyes.devote.se
Postat av: linaaa

MAN MÅSTE ÄLSKA DANNY PGA AV HANS SLÄKTINGAR! :D

2009-08-31 @ 20:48:55
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0