Kärlek som vår har aldrig funnits någon gång

Jag tror att vårsolen bara får mig att tänka mer på honom, önska att han var min. Hoppas att han någon gång tänker likadant, samtidigt som jag vet att han förmodligen inte har en blekaste aning om att jag känner så för honom. Jag vill berätta för hela världen, men jag vill inte att någon ska veta, ingen utom han.
Håkan Hellström och Lars Winnerbäck är det enda som går att lyssna på, det enda som får allt att verka lättare och som får en att tänka både tillbaka och framåt. Solstrålarna får mig att undra varför det är så svårt att berätta för honom. Jag vill söka bekräftelse, veta att det finns något att landa på innan jag hoppar. Det enda som finns innanför mina tinningar är hans ögon när de möter mina, leendet som uppenbarar sig på mina läppar. Jag vill ha honom intill mig, men det är så svårt när han inte vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

2011-02-01 @ 19:03:25
Postat av: Anonym

just tell him, allt blir lättare då

2011-02-01 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0