CONFESSIONS XII

... Jag är emot värktabletter, smärta är bara psykiskt - tänker man på det finns det, tänker man på annat finns det inte.

... När jag blir 35+ kommer jag endast bära pennkjol, alltid - på jobbet, i köket, you name it.

... Jag skulle döda för att ha Blossom Taintons ben, word.

... Jag vägrade facebook jättelänge, min mamma skaffade till och med innan mig! Men ja, jag föll.

... Jag skriver dagbok, ytterst sällan, men ändå. Jag älskar att gå tillbaka och kolla hur jag resonerade osv.

... Jag måste vara den enda i hela Sverige som inte förstår grejen med solsidan, visst, det händer att någon slänger en skön kommentar men i övrigt känns det som att de bråkar hela tiden?

... Jag blir väldigt sällan arg, och när jag väl blir det är jag inte typen som skriker osv. utan jag biter mest ihop käkarna och håller det inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0