DON'T TALK ABOUT WHITE WINE.

Halsduk - Bikbok, Trosor & Vantar - Gina Tricot, Örhängen - H&M.

Detta var alltså vad som införskaffades igår, har velat ha en sådan halsduk ända sedan förra hösten - gos. Velade även som satan angående tre tröjor på gina men köpte inte någon av dem, sedan var det en tröja på cubus som hängde så högt upp att jag fick inte ner den och kunde prova, HAHA. Sorgligt.

Annars har det varit en vanlig måndag överlag, gick dock iväg från so:n för att det var någon danssak man kunde gå på om man ville, men jag kan inte påstå att det var speciellt givande. Ska byta om och äta nu och sedan är det vanlig dans. Det påminde mig också om att jag skulle bränna skiva till det, kan ju vara bra om jag gör det då.

Kommentarer
Postat av: Ruth

Älskar halsduken och trosorna:) Köpte ett par likadana trosor till mamma när hon fyllde år, tycker de är så fina!!

2010-09-28 @ 19:42:27
URL: http://ruthpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0