2 SEPTEMBER.

Haha ni anar inte hur lång tid det tog att skriva inlägget nedan, jag blev avbruten, gjorde andra saker och glömde bort vad jag skulle skriva hela tiden. Men ja sådan är jag. Blev väl lite påverkad av sista lektionen, 70 minuters so, där vi snackade mycket val och sådant.

Efteråt drog jag ner till centrum för att köpa presenter till syster yster, som har namnsdag imorgon och fyller år om tio dagar. Min gode vän Ludwig var snäll och följde med, vi träffades inte en enda gång på hela sommarlovet så det var väl på tiden att vi umgicks lite, haha!

Jag har även gått runt sjön, låtsas att jag fortfarande är så förskyld att jag inte kan träna. Men jag ska ta tag i det där snart, och nu har helt plötsligt hela dagen sprungit iväg utan att jag har gjort någonting egentligen. Tackar särskilt för att helgen anländer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0