THIS TIME BABY I'LL BE BULLETPROOF.

Vi fick tillbaka våra prov på so:n idag, och våran lärare jonas började med att berätta vad man gjort för att få det betyget osv. och jag tänkte verkligen hur jävla besviken jag skulle bli när jag fick mitt och såg att det var typ g+ eller något. Men så skulle han läsa upp en uppsats som var mvg, hur jävla glad tror ni inte jag blir när jag hör den första meningen och inser att det är min?! Åh fyfan det gjorde min dag, kunde inte sluta le tills han hade läst klart, haha.

Nu måste jag dock ladda tyska, imorgon har vi uppsats-skrivning 50 minuter som ska vara väldigt avgörande för betyget, och med tanke på att tyska är det enda ämne jag har mvg i känns det ganska dumt att sumpa det. Ska även testa på spinning för första gången idag med matilda, kommer antagligen trilla ihop efteråt men det är så jävla värt det. pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0