Har somsagt spenderat större delar av dag...

Har somsagt spenderat större delar av dagen i Linköping, älskar det staden alltså. Hade lätt letat gymnasium där om det inte var för att mamma säkert hade tvingat mig att bo hos mormor & morfar. Vi hann iallafall med både ikano, en sväng på stan och ett besök hos morföräldrarna. Visar vad jag köpte imorgon i och med att jag inte orkar sätta mig vid datorn. Det fanns dock inga easytones i min storlek, mycket sorgligt. Får helt enkelt köpa hemma utan rabatt. Ska hoppa i badet med blondinbellas bok och raka benen när jag kommer hem, i och med att sommaren är slut och jag inte har någon pojkvän har det varit lite dåligt på den fronten. /elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0