CONFESSIONS IV

... Jag lånar kläder av alla i familjen, pappas skjorta, alvas kofta, mammas jacka osv.

... Jag älskar alla filmer med Julia Roberts, eller iallafall de jag har sett - pretty woman, runaway bride osv.

... Jag är jätterädd för hjärt- kärlsjukdomar, trodde även att jag hade högt blodtryck jättelänge ända tills jag kollade upp det.

... Jag duschar alltid kallt, vad är poängen med att duscha varmt så man är svettigare efter man har duschat än innan? Dessutom sliter det mindre på håret när man duschar kallt, det finns en myt om att man får glansigare hår samt att man bränner mer kalorier.

... Julbords-rester måste vara bland det godaste som finns, det finns inget bättre att värma maten till lunch dagen efter...

... Jag är väldigt noga med mina tänder, och använder eltandborste, tandtråd, tungskrapa osv.

... Folk påstår att jag äter långsamt, men vad är grejen med att äta upp allt på två sekunder? Då hinner man knappt känna vad det smakar.

... Jag har en dålig vana att mima med i låtar när jag är ute och går/springer. måste se ganska fult ut.

... Smultron-balsam måste vara en av de saker som luktar godast i hela världen, använder det däremot inte själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0