CONFESSIONS III

... Jag hatar när folk inte äter frukost. På riktigt, frukost är dagens viktigaste mål så det så!

... Det är i stort sett omöjligt att se mig helt fixad en söndag. Går alltid runt osminkad med mjukisbyxor osv.

... Jag älskar tidningar. Elle, VeckoRevyn, SOLO, Topphälsa, Amelia, Smålandstidningen - you name it.

... Jag hoppas för mycket på framtiden. Tänker jämt att allt kommer vara så jävla mycket bättre, kommer säkert inte hända. Jag kommer sitta med en chokladkaka i handen och dö ensam, eller något liknande.

... Jag tittar alltid på vad andra handlar när jag är i mataffärer. Askul att gissa hur de har det hemma, vad de äter osv.

... Jag är besatt av vadmuskler. Åh så jävla snyggt - på båda könen. Förstår inte riktigt varför jag inte belönades med detta...

... Ibland väntar jag äckligt länge med att tvätta håret. Dels för att det sliter och dels för att mitt hår inte blir flötigt så lätt.

... Jag vill ha en låt skriven om mig. Som den här, den här eller den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0