BIRTHDAY

Detta var vad som väntade när jag gick ner imorse, våfflor med drottningsylt och vispad grädde, hihi. Och tända ljus och paket. Min mor var lite halvt förkrossad när jag inte ville ha frukost på sängen, men kom fram till att det blev bäst om jag fixade mig innan allting ändå. Jag fick presentkort till en fjärrutlösare och en bok av mamma och pappa, och SOLO och örhängen av Alva. Örhängena ska jag dock byta, för jag är otacksam... Haha.

Det första som väntade i skolan var skolfoto, självklart lyckas jag le som en gris på portättfotot. Sedan efter tjugoett på idrotten gick vi på en föreläsning om doping och sådant, ganska segt men ändå. Därefter lunch och sedan var det bara bild och tyska och efter det slutade vi. Då gick Matilda och jag till spelverket för att fixa plats och komma igång med dansen igen. Därefter begav jag mig till tandläkaren, som gav mig goda nyheter med att nästa gång jag ska dit får jag fylla ut mina hörntänder - awesome.

Kommentarer
Postat av: Marina

mysigt värre, grattis ännu en gång. Tänkte fråga, har inte hittat någon perfekt present till dig ännu, men skulle du vilja ha de där öronhängena och halsbandet som du visade här i bloggen igår??? Kramar

2010-09-21 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0