20 SEPTEMBER

Så det blev en borgerlig regering, men något som jag borde störa mig mer på är att SD faktiskt fick mandat. Istället sitter jag med Bon Iver spelandes hur högtalarna, skolan slutade för någon timme sedan. Helt okej dag ändå, syv kom på engelskan vilket var sista lektionen och snackade gymnasieval. Kanske vore bra att börja kolla på det där snart, så jag inte står sista dagen och inte har bestämt min än. Just nu lutar det dock mest åt natur, men i och med att jag vill bort från träcity borde jag gå något som inte finns i närheten så jag får bidrag, haha.

Imorgon, min födelsedag till ära, är det skolfoto. I och med det var jag tvungen att boka om min älskade tandläkartid, men det blev bara uppskjutet tills eftermiddagen så det är lugnt. Dock så betyder det att jag måste tvätta håret, jag som hade tänkt att skjuta upp det en dag till, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0