17 SEPTEMBER

Vaknade vid fem imorse och kunde inte somna om, mamma som är förskyld hostade och höll på, sedan kom sopbilen och inte långt efter det ringde alarmet och det var dags att gå upp. Med andra ord är jag inte speciellt pigg. Ikväll kommer iallafall mina kusiner som sagt, så jag tänkte att det var lika bra att uppdatera nu ifall jag inte hinner eller orkar senare.

Vi har hunnit ha a-tid, eller ja mestadels so, engelska och svenska än så länge. Vi har även haft skolval, kanonnnnnnnn. Nej nu måste jag rusa tillbaka för tyska och idrott.

Kommentarer
Postat av: Marina

Så tråkigt att jag har dugga i morgon så vi inte ses.. Men ni får bli gratulerade av oss när farfar firas.. Kramar

2010-09-17 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0