KANELBULLENSDAG.

Har precis varit ute och gått en sväng, och det slog mig hur mycket jag älskar hösten. När man var liten var det typ - hösten är min favorit-årstid för jag fyller år då. Men när man väl är ute kommer man på hur otroligt skönt det är när det är så där lagom kallt, så det rosar på kinderna, och när det blir så där härligt mörkt så man inte riktigt ser ansiktsuttrycket på personen man möter.

Det är förövrigt kanelbullensdag idag, men jag tycker mer om att baka bullar än att äta dem. Vilket resulterar att vi fortfarande har frysen full fastän vi inte bakat på ungefär ett år. Det är även så att min systerdotter Alice fyller år, tre år minsann. Tänk vad tiden flyger iväg, en av de sötaste ungarna jag känner är hon iallafall. Dagen till ära är det även säsongspremiär av top model.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0