12 NOVEMBER

Har inte orkat uppdatera tidigare idag. Skolan var ändå helt okej, känns som hela veckan bara sprungit iväg? Inte mig emot alls. Nu känns det dock som att jag verkligen håller på att bli sjuk, jag har ignorerat det hela veckan för det är bara allmänt jobbigt att lyssna på folk som klagar på hur sjuka de är. Men nu har jag börjat hosta och är helt igen-täppt, plus att jag alltid blir sådär jobbigt varm runt ögonen.

Men nu har jag tänt ljus och funderar på att dra på en film. Hade jag inte varit så mätt hade jag säkert hämtat det som är kvar av förra helgens naturgodis. Fast känner jag mig rätt kommer jag hämta det ändå... Ska försöka sova ordentligt också, lyckades få näsblod även igår natt, hur lyckas man få det två gånger på två dar när man inte haft det innan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0