CONFESSIONS VI

... Jag har haft raklugg tre gånger på tre år, och ångrar mig varje gång. Men av någon anledning vill jag ha det igen så fort den växt ut.

... Jag bestämde redan i sjuan att jag skulle flytta innan gymnasiet, men nu lutar det i stort sätt helt åt att jag bor kvar i den här hålan tre år till.

... Jag blir kall om händerna jättelätt, inte för att det är kallt utan för att jag får dålig blodcirkulation när jag inte rör på dem.

... Jag svarar hellre på frågor än ställer dem, dålig fantasi antar jag?

... Jag har mycket bredare musiksmak än vad folk tror, alla tror att jag bara lyssnar på sleaze osv. men jag lyssnar på allt från Kate Nash till The Hives.

... Jag tittar på alldeles för mycket film, det blev så på sommarlovet och har aldrig tagit slut efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0