24 NOVEMBER

Exakt en månad till julafton! Känns som att det inte alls var länge sedan man kunde gå runt i shorts? Dagen började iallafall med intresseval dans, tagga dansuppvisning på fredag! Följt utav hemkunskap, där vi fortsatte att inreda våra lägenheter. Måste dock göra klart allting hemma nu och det känns sådär med tanke på allting annat som måste göras.

Vi hade även matte innan det var det där fysikprovet, som inte alls gick så bra som jag ville. Sista frågan var verkligen en sådan där man skulle skriva allting man kände att man kunde och inte hade fått visa, och nu jag ångrar att jag inte skrev mer. Men jag hade skrivkramp i hela armen och höll typ på att svimma, så jag var upp. ÅngrarÅngrarÅngrar. Nej men jag ska väl ändå inte påstå att det gick dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0