You can't reach us cause we're higher then you, we're flying over you in the blue.

I natt vaknade jag av att jag inte kunde andas, jävligt täppt är jag och det gillas inte!
Därför stannade jag hemma från skolan idag, så jag verkligen klarar av att komma till genrepet inför dansuppvisningen ikväll, och dansuppvisningen överhuvudtaget imorgon.
Om man ska vara positiv så har jag faktiskt inte ont i halsen idag, och det är alltid något!
Nej nu spricker mina ögon om jag sitter här mer, men ni ska få se vad som underhåller mig lite grann dagar som denna!
HAHAHAHAH, vadå vem hade inte supermantröja, prinsesstiara från ikea och en tokio hotel flagga på väggen ?!

update: jag kanske ska skriva att bilden är över två år så ingen tror att jag fortfarande ser ut sådär!



Kommentarer
Postat av: Melody

Är det Lina på den blåaktiga bilden? :O

2010-05-06 @ 16:59:22
Postat av: eluttt

sv: You bet it is ! :DD

2010-05-06 @ 17:32:53
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/
Postat av: linaaaaaaaaaaaaaa

HAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA OMG ANDAS AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH JAG DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHHAHAHAHHAH FUL BILD PÅ MIG! D:

2010-05-06 @ 19:04:11
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0