It's just the way you love me when you turn to trash

Här kommer en bild på ett trafikljus!
Jag tänkte egentligen bara slänga in ett godnatt inlägg innan jag går och lägger mig, jag måste gå upp relativt tidigt imorgon eftersom jag är motsatsen till tidsoptimist.
Jag lyckas på något sätt alltid bli klar tidigare än jag måste, och jag klagar inte. Min moder däremot, henne kan man kalla tidsoptimist...
Och dessvärre måste hon hjälpa mig med mitt hår, så man vet aldrig vad som händer.
Och för er som inte visste så är det så att jag konfirmeras imorgon, det har faktiskt gått fort, känns som om det var nyss alla gick runt och bara ska du konfirmera dig? Alltså jag vet inte. Haha.
Dock så känner jag på mig att det kommer blir ganska jobbigt med släkten som sitter och tittar och fotar, men vi får väl hoppas att jag överlever.
Trots allt så är det faktiskt så att varken Malin & Pontus, Madeleine med familj eller Niklas kommer, sad but true. HAHA!
nu måste jag sova, för jag är tröttttttttttttttt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0