Happy People Never Fantasize.

åhåååå !
Broder Daniel forever gick på tv i helgen, men jag missade det så jag spelade in det, och kollade på det idag.
Alltså, gnerlaibnveagiam , man blir helt överpepp och samtidigt depp och allt.
Henrik är typ världens gulligaste också!
När de skulle spela No Time For Us sa de typ den här låten är egentligen en kärlekslåt, men idag handlar den om oss, och man tänkte bara åh no time for us!
och så säger de det är ingen tid för oss, här kommer no time for us. ♥
Sen tänker man typ, fan jag kommer aldrig kunna se dem, för det var deras sista spelning 080808 på way out west, och jag var inte där.
Fast det hade ändå inte varit någon idé att vara där för då lyssnade jag knappt på dem.
ajjja, nu ska jag träna, har inte gjort det på hur länge som helst känns det som, egentligen hade jag tänkt att springa en sväng men jag är inte på humör.
Sen måste jag ta tag i tyskan och börja på engelska uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0