UNDRAR DU, ÖNSKAR DU, ÄLSKAR DU ?!?!?!


bilden togs igår hos mina kusiner hoho,
den blev ingen uppdatering för jag hann inte helt enkelt, men min lördag blev ganska partajjjig ! :DD
först åkte vi somsagt till mina kusiner för att fira johanna som fyllt år, vi åt och sånt dära.
sen åkte vi tillbaka till träcity och hämtade upp elin och far vidare till ica för att köpa godis!
efter det blev vi avsläppta hos gabbie, där även hajer var ! hoho
vi tittade på melodifestivalen, crucified barbara skulle gått vidare !
och orsa spelmän det är vi, haha, hajer är kalle och jag, elin och gabbie på fiol !
vi släpper snart vårt debutalmbum med låtar som underbart, eloise och i love europe.
sen lyckades vi även skicka in till talang och nyhetsmorgon , haha !

nu har jag precis smällt i mig en fet söndagsfrukost samtidigt som jag skulle kollat på andra avenyn, men det laggade ju sönder så jag får ta det någon annan gång.
och om cirka 40 minuter ska jag vara på gudstjänst, hehehehehehe.
så ja jag borde ju börja fixa mig nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0