She found out she's got no soul, but it really doesn't bother her.

sundayyyy it is alltså !
dagen började med en stor fet söndagsfrukost framför bella tyra show, hoho.
sen kom farfar en stund och därefter var jag duktigt och tog mig ut och sprang, dock så är det jävligt svårt att veta vart jag ska springa när det fortfarande är snö och halt i skogen, men det är snart borta ska ni se!
sen så är jag jävligt stolt över mig själv att jag äntligen är klar med boken om kroppen, mycket skönt att slippa hålla på med den mera .
imorgon är det skola, och jag ska inte säga att det ska bli roligt, men tråkigt är det inte iallafall!
ja detta var ju en riktigt härlig söndags uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0