No more tomorrow, baby. Time is today


Varför sitter jag inne när solen skiner ute ?!
det är sådant man kan sitta och fundera på en tisdagseftermiddag.
annars är detta ännu en vanlig tisdag i mängden,
på musiken idag fick vi en uppgift där man ska välja en låt man tycker om och en låt man inte tycker om och sedan redovisa om dem samt förklara varför.
jag tycker ju ni kan komma med låtförslag eftersom jag inte har en jävla aning om vilka låtar jag ska ta ?
annars är det så att jag senare ska fördriva tiden med kemi, vilket dock inte verkar speciellt lockande.
men jag kan ju alltid sitta ute och görat' !

sen kan jag även meddela att jag för tillfället ligger på fjärde plats i tävlingen hos moa, så jag tycker ni kan vara snälla och rösta ?! (a)
http://moathemoses.blogg.se/2010/february/finalisterna.html#comment



sen får jag inte heller glömma att slänga in ännu ett grattis till moa som blir 15 idag ! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0