I've got cocaine in my brain.

syster på bild.
allright, jag har precis tittat på uppdrag gransknings avsnitt om den andra våldtäkten<link, dels för att jonas sa att vi borde och dels för att jag har haft lite obestämd åsikt gällande detdära.
men iallafall så anser jag såhär att om jag hade bott däruppe så hade jag säkert också trott på alla rykten om att han var oskyldig osv.
men däremot de där gamla kärringarna som hade hört om det från bekantas bekanta, man kan för fan inte basera en så stark åsikt på något sådant.
och kommentarerna som de läste upp från bilddagboken och facebook de var ju bara skrattretande, att folk som inte ens har någon aning om vilka de är skriver sådant anonymt.
jajo då har man inte mycket bättre saker för sig.
en grej som jag inte förstår bara är det när han delade ut blommor på skolavslutningen, vad gör det så jävla ädelt? varför skulle det bevisa att han var oskyldig? vilken jävla våldtäktsman som helst kan väl köpa lite blommor?
sen det här med att de hade tagit oskar som namn och det sedan hade visat sig att det fanns en oskar i hans klass, jag menar oskar är väl ett vanligt jävla svennenamn, då är det väl ingen idé att trakassera honom också, visst svt kunde ju kollat upp lite noggrannare men iallafall.
skoldagen var annars en helt vanlig måndag, och ikväll blir det dans.
plus att det är säsongstart för top model, woho !
och det är till och med så att det bara är för korta den här säsongen, eller ja alla under 1,73.

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: hehehehe ;);)

2010-03-29 @ 22:48:08
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0