I'm like a junkie without an addiction

Denna praodag var betydligt bättre än gårdagens !
Det första vi gjorde var att åka ut till världens gulligaste par som tydligen var sjukt rika och bodde i en whiskeyvilla som luktade vingummin och som min förra granne.
Där var vi flera timmar och fixade med deras nya boxer, och universalkontroll samt drog kablar genom vinden och fikade.
Sen hade vi lunch och då spelade vi wii, haha jag är verkligen riktigt kass på det...
Därefter åkte vi tillbaka till butiken och gjorde lite grejjor.
imorgon börjar jag inte förrens tio så det blir sovmorgon, vilket jag verkligen inte tackar nej till.
nu sitter jag och lyssnar på craxy lixx nya album, lite efter sådär ! :DD
måste säga att jag gillar my medicine starkt, jag har dock inte lyssnat igenom hela än så jag ska inte uttala mig för mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0