I miss the ocean when I go to sleep.

onsdag alltså.
sista timmen i skolan var faktiskt ganska trevlig, dels så fick vi tillbaka våra kemiprov och VG+ sitter ju inte helt fel alltså!
sen fick vi även våra omdömen där det bland annat stod att jag hade höjt mig till VG i so, och det gjorde ju min dag kan jag säga!
imorgon är det skärtorsdagen, om jag ska vara riktigt ärlig vill jag också klä ut mig till påskkärring och busa en massa, men nej jag behärskar mig.
första april är det också, usch jag kommer glömma det och bli så jävla lurad, vem var så jävla dum att komma på något sådant liksom?
nej jag tänkte egentligen bara uppdatera att jag lever, för nu ska jag gå och fortsätta öva till mitt soprov eller "stora läxförhör" som jonas vill kalla det, som jag förövrigt har övat alldeles för lite på.
ska jag behålla detdära vg:t får jag ju anstränga mig lite liksom.

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: thanks :)

2010-03-31 @ 18:37:20
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0