Goddamn it it's a perfect crime


Det känns verkligen som lördag idag, härligt att det bara är fredag!
dagen har gått alldelles för fort känner jag, idag på förmiddagen fick jag ett hemmafru-ryck och både tvättade, diskade och damsög, mycket mystiskt detdära...
sen har jag även försökt att ta nya bilder till en ny header, men resultatet blev inte direkt värt att visas...
dagen har annars varit en guns n' roses dag, hoho.
ganska trevligt eftersom jag inte lyssnar alls mycket på dem nuförtiden.

nu fick jag precis veta att både eve och matilda är sjuka så det blir antagligen inget ikväll.
annars skulle vi tittat på luftslottet som sprängdes och vara allmänt party.
men nu sa eve att hon skulle vara med iallafall ! :DD
haha

nej nu ska jag ng ta en promenad innan maten för det var riktigt länge sen faktiskt !


Kommentarer
Postat av: moaaa

Du kom på plats nummer 5 i min bloggtävling!

Tack för att du var med, och håll gärna utkik för fler tävlingar framöver.



=)

2010-03-12 @ 19:08:42
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0