090304

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1052047/images/2009/003_59970008.jpg
Thursdayyy it is !
jag har egentligen inget att skriva om dagen, sist på idrotten körde vi snörugby, det blev blött om fötterna...
så när jag kom hem var det mjukisbyxor på och så tittade jag på tisdagens avsnitt av house.
sen kom jag precis på att vi hade läxa tills imorgon att typ kunna spela upp en scen ur en av våra favoritfilmer ?!?!
inte en jävla aning om vilken jag ska ta !
plus att jag inte kan spela upp en scen heller ...

skönt med fredag imorgon iallafall och helg, fast vi har isvakgrejj imorgon, dock ska jga inte hoppa i så jag får istället gå tipspromenad, sen så har vi skridskor också, jag kan inte åka skridskor...
nej man ska inte vara så negativ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0