100605

Strax innan sju i morse åkte alltså Jule & de andra tyskarna tillbaka till Schneverdingen, känns lite konstigt att vi kanske aldrig kommer träffa dem igen, men om jag ska vara ärlig så är det också ganska skönt att få sova ensam också, haha.
I gårkväll kom somsagt Elin, Maira, Lisa & Inken hit till mig & Jule, och vi började med att steka pannkakor som vi sedan åt med nutella & glass, haha.
Vi spelade också kubb, som de nog tyckte var ganska tråkigt, hoppade studsmatta, tog en massa kort, tittade på film och pratade.
Riktigt lyckat blev det iallafall!
När vi hade sagt hejdå, kramats och de hade åkt, åkte jag hem igen och lyckades faktiskt somna om en stund!
Sedan gick jag  upp och socialade mig lite med familjjjjis plus malin & pontus som kom igår kväll.
Därefter var jag ute och sprang en runda och så har jag duschat.
Och här är jag snäll och bjuder på lite bilder, endel mindre vackra än andra.

Kommentarer
Postat av: Abbe ;)

Tjuu, såg dig när du sprang hehe :D

fattar inte hur du orkar när de e så varmt o ändå borde jag oxå göra de ;P

2010-06-06 @ 12:19:26
Postat av: Tobias

Where's the alcohol? ;P

2010-06-06 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0