Utkast: Juni 19, 2010


Har inte orkat uppdatera någonting idag, känns som jag inte har något värt att skriva. Nu har jag suttit och halvkollat lite på bröllopet, det enda man vill se är ju när de gifter sig, inte någon jävla parad och kör och grejor. Gulligt var det iallafall, haha! Nu måste jag fan äta någonting, jag är så hungrig så jag tjurar ihop, men tror ni det är någon annan som vill göra mat, nej det får jag göra själv, kul, tack, snäll familj man har där. Juste, en liten cool sak är att samma biskopmojj som Viktoria & Daniel hade, hade faktiskt min moster, sådant ni vill observera. Sedan har jag på senaste tiden kommit på att jag verkligen vill gå på bröllop, jag har aldrig varit på det, tror ni inte att min syster gifte sig i smyg för exakt en vecka sedan, haha. Jag ska iallafall ha världens finaste bröllop, någon gång i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0