Under den varma, svarta plåten har jag lämnat några drömmar.

Får väl börja med ett glad midsommar eller något liknade! Vi ska iallafall över till widéns i eftermiddag, och det är ungefär så mycket jag är informerad, haha, men det blir nog kalasbra! :D
Visar nog outfit och såntdär sedan när jag har bestämt mig, vädret är ju som det är på midsommar liksom, dock ser det inte ut är börja regna än på ett tag, men sådant kan ju alltid ändra sig.
Sedan är det faktiskt så att för exakt ett år sedan, befann jag mig i Borlänge närmare bestämt Peace & Love och det var jävligt varmt och jag såg älskade mötley! ♥ Även Backyard Babies, Lars Winnerbäck & Volbeat, haha jag var faktiskt tvungen att hämta spelschemat för att komma ihåg de sistnämnda haha.
kvalité bilder där också, men om fyrtiotvå dagar är jag där igen, eller nej i stockholm och sonisphere, men ändå.

Kommentarer
Postat av: larsson

fyfan va volbeat rockar:-o

skandinavium i october, ska du dit?

2010-06-25 @ 12:01:33
URL: http://tiepfrisor.blogg.se/
Postat av: gabbbiiiiie

du skall dit med mig och vi skall stå längst fram på nästan allt :D , lek med mig snart!

puss

2010-06-25 @ 12:50:04
URL: http://gabriellagliitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0