Let him soothe your soul, just take his hand.

Orkar verkligen inte med bloggen egentligen, men ändå lyckas jag slänga in sådanahär icke värda fram tvingade inlägg lite då och då. Ja, det är sådant man får leva med helt enkelt. Vaknade lite för tidigt idag till tonerna av "Vi gratulerar.." som mina grannar var så snälla och sjöng. Sedan blev det frukost framför flashforward, GAH endast två avsnitt kvar! Och så har jag även varit en sväng hos farmor & farfar och ätit jordgubbar och glass och sådant där. Samt badat på den där badplatsen som jag aldrig minns vad den heter, med lekpark som ligger längs vägen. Kommer bättre uppdatering senare, om jag sätter mig vid datorn där jag har bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0