24 JULI

jag har bara bilder från oskarshamn, så det får ni stå ut med.

Jag kunde verkligen inte somna igår, även att jag gick & la mig strax innan tolv somnade jag inte förrens efter tre. Men jag skyller det på sockerkick från chokladen, & onödiga funderingar. Idag kommer iallafall några vänner till min mor, eller ja vi kan väl räkna dem som vänner till familjen eller nått. Vi ska tydligen till Bruzaholm av alla ställen, för att göra någonting. När mamma sa det igår ville jag verkligen & tänkte övertala henne till att jag skulle stanna hemma, men så kom jag fram till att hon har varit jävligt snäll mot mig på sistone så då kan jag faktiskt ställa upp. Ikväll ska vi även beställa hem mat från Keskin's, kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0