you're a sweet sweet girl but it's a cruel cruel world


i brist på andra intressanta bilder alltså .
lördag.

känns som om jag alltid är trött nuförtiden ?
och inatt tror jag endå jag sov ganska länge , men jag stör mig ganska mycket på att jag har börjat drömma helt konstiga drömmar , alltså hela tiden !
typ hela lovet drömde jag att jag var på skolan eller så var typ alla från klassen med, och det läskiga är ju att det känns så verkligt ;oo

nu är jag på the libertines humör och sitter därför och lyssnar en massa på dom !
jag visste att ni ville veta det , solen skiner ute också så egentligen borde jag ut och gå, men jag gör det senare ...

My safety pins are none too strong, Katie
they hold my life together
And I never say never
'and I never say never again

Oh but since you said goodbye
the polka dots filled my eyes
and i don't know why






Kommentarer
Postat av: eliin

sv; HAHAHAH JUSTE.

hade inte änns sett att dom va med.

men the knife<333 typ...

2010-01-09 @ 15:00:22
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: elin

snygg blogg och snyggt namn! (y

2010-01-09 @ 16:50:04
URL: http://elimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0