Some say it was suicide, but we know how the story goes


jag ber om ursäkt att jag inte har några bättre bilder att visa, M Å S T E  F O T A !
nu är det såhär att jag skriver även att jag inte har något vettigt att skriva egentligen.
somvanligt alltså !
iallafall så är det skola imorgon igen, vilket jag helst hade velat slippa !
men det är bara fem veckor kvar tills sportlovet, hoppas att det går fort alltså .
jag måste verkligen ta tag i att göra en ny header också , men då måste jag fota !
och imorgon hinner jag inte, först ska jag till banken (HAHA), och så är det dans på kvällen .
på tisdag börjar konfan igen ...
alltså får jag kanske satsa på onsdag ?
men det lär ju bli till helgen iallafall !


Kommentarer
Postat av: eliin

vafan, TANTVARNING. "ska till banken"



....

2010-01-10 @ 21:54:02
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0