saturdayyy it is !


gårdagen blev awesome !  :DD
först massa mys och massa mat på sunrise, haha, vi satt där i typ två och en halv timme och busade .
mongolisk barbeque buffe sak blev det !
sedan bar det av mot konsum för att köpa godis och sånt därra !
och efter det åkte vi hem till eve för att kolla på film, men det blev ingen film.
men ah trevlans var det och jag tycker vi gör om det snartisss ! :DD
fast då tjurar vi inte, okii ?!
inte många bilder blev det hellor så jag har inga att visa ;oo

idag var jag en sväng med pappa hos farmor och farfar för dom ville att jag skulle fota lite.
men det är ju inte så smart att inte ta några vantar när det är sexton minus ...

sen är jag inte speciellt glad när jag meddelar att jag missade att höra generation wild singeln igår, och därmed inte kan höra den.
plus att det antagligen inte blir något ris...
min käre vän rep har inte skött sig ! :ccc
jag som är i ganska stort behov av live musik, eftersom jag inte har hört och sett det sedan nionde oktober för att vara exakt, då det var hcss i götaaaborgg !

igår var ju även backyard babies i grannbyn, även kännt som deras hemstad nässjö.
dit kunde jag ju pallrat mig, eftersom det tydligen var ganska awesome, men nej det gjorde jag inte.


Kommentarer
Postat av: alicia

HEJ ELIN!

Jag har utmaaaanat dig på min blogg... :DDDDDD

2010-01-30 @ 23:41:04
URL: http://grixfotoblogg.blogspot.com
Postat av: gabbiiiiie

du missade inget i nässjö, dom var jätte dåliga i fredags :( , blev lite besviken och så , satt du missade ingenting , 350 :- hade vart bättre att ha i fickan än att lägga ner på något som var ovärt! :o

2010-01-31 @ 10:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0