never say never again!


jag saknar dom skorna ganska mycket, även om jag inte skulle kunna ha dem i all denna snön ...
i'm a bad updater i know !
men bloggen bortprioriteras för läxor och prov och för att jag ändå bara skriver om det isånnafall vilket inte är speciellt intressant.
jag har börjat skjuta upp allting vilket inte känns alls bra egentligen, tills idag hade jag tänkt att skriva på boken om kroppen, vilket är biologigrejjj samt öva på svenska provet.
Jag har faktiskt skrivit lite om andningen ...
svenska provet känns inte som det är värt att öva på, jag kan det mesta förutom det som jag inte kan typ.
och jag har bara ett svagt vg i svenska, egentligen borde det vara bättre, jag menar jag skriver ju här varje dag, även om det inte alltid blir seriöst och rätt stavning osv.
plus att jag läser böcker !
i sommras läste jag hur mycket som helst känns det som, the dirt och heroin diaries ♥ bland annat där.
men min lärare tycker tydligen att jag skriver öseriösa texter.
imorgon har vi bad på idrotten också, sist jag simmade fick jag ont i axlarna men jag hoppas att det inte händer imorgon.
sen så har jag faktiskt börjat acceptera nya idrottsläraren också, även om han inte är som gamla fredrik som försökte lära känna en och få en uppfattning.
sen klockan fem far jag iväg mot gransläs och konfa läger.
fortfarande verkar det ganska mycket mer frestande att bara stanna hemma !

det här blev faktiskt det längsta inlägget på länge där !
nu ska jag skjuta upp mer skolarbete och titta på gårdagens avsnitt av andra avenyn istället !
och sen bara för att så tänkte jag meddela att det är exakt åtta månader tills min födelsedag idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0