if not for our first hello, we never had to say goodbye


j a g  h a r  v ä r l d e n s  s t ö r s t a  i - l a n d s  p r o b l e m  f ö r t i l l f ä l l e t . . .
vi ska ha gäster ikväll och jag vill verkligen inte umgås med dom , haha ...
fan vad elak jag är :cc
först hade jag tänkt att bara sitta framför datorn hela kvällen , men så kom jag på att då kanske det blir sådär att dom kommer in och bara står och tittar ...
och om jag skulle hänga med dom , vad skulle vi göra ?
ångestångestångest
syster alva är ju inte här, annars hade det ju varit okej för då kunde hon tatt uppmärksamhet ?

halva förmiddagen spelade jag sims, och jag funderar på att göra det nu också faktiskt .
och kanske när gästerna har kommit också ...

nej men man får ju se det possitivt , blåblärscheesecake (<3)
haha , nyårslöfte 2010 att bli nyttig , screw it !


Kommentarer
Postat av: LINAAAAAAAA

hahah du älskar din gäster<3

2010-01-05 @ 17:20:36
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: eliin

du kan hänga med mig!

fast nej :D

har inte tid med dig, tralallalalala :D

jodå

men du få ha det så kul :D

men, ey, skulle vi gå på ********** imon ?

CYA

2010-01-05 @ 17:46:25
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0