I dream a dream that can't come true


en outfit sådär !
varför är det fortfarande kallt ute ?!
nu har till och med jag tröttnat på det alltså, sommar skulle ju liksom inte sitta fel ?
jag gick till och från skolan idag för ovanlighetensskull.
ipoden var med och för en gångs skull bläddrade jag inte förbi alla gamla låtar.
jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din, får mig verkligen att tänka på i våras och extra drops och massa bus !
jag saknar dom tiderna i bland.

egentligen borde jag väl inte sitta här mera utan typ öva på biologiprovet som är imorgon ?!
känns som det borde vara flera veckor kvar, men jag orkar faktiskt inte riktigt.
ikväll ska jag även på "gemensamkväll" det verkar inte speciellt lockande faktiskt ...
jag missar halv åtta hos mig ! , får bli att spela in det alltså .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0