100115


somsagt hade vi pulkaåkning efter idrotten !
bra eftersom vi slapp både matte och so, plus att vi slutade mer än en timme för tidigt ! (y)
riktigt skönt med helg nu iallafall !

igår satt jag flera timmar med so:n också, eftersom jag aldrig lyckas göra klart det förrens dagen innan...
riktigt skönt att jag slipper jobba med den mer iallafall, tror egentligen inte den blev så bra heller.
so är jävligt svårt, man ska argumentera, analysera, och ha en jävligt bra och stark åsikt i allt ,
d e t  h a r  i n t e  j a g . . .
känns som jag inte ens kommer nå upp till ett vg ...

jag borde ju ta och fota idag också så jag kan göra en ny header !
dock är jag inte så pepp på det ,



Kommentarer
Postat av: linaaaa

bara för jag har MVG i so :D:D

2010-01-15 @ 17:03:50
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0