Before this world of ours turns to dust and falls apart


en bild som visats förut på min kära syster!
svenskaprovet var ganska lätt, så jag får väl hoppas att det gick bra även att jag inte hade övat.
dock så har jag kommit på att jag har ett fel, ha huvudet under armen betyder tydligen inte att skämmas ...
sen kan jag också meddela att jag har lärt mig dyka igen ! (Y)
vi fick även sluta typ tjugo minuter tidigare, för att vi gjorde det typ .

nu har jag packat klart det mesta för att om cirka en timme åka i från mitt kära hem.
jag vill verkligen ha en såndär helg när man bara är hemma och inte gör något !
men så blir det tydligen inte,
jag tror vi kommer hem någon gång vid två på söndag, alltså blir det ingen uppdatering heller, men det överlever ni nog !
jag lovar, jag säkert har glömt att ta med mig något !

sen har jag varit sjukt törstig i stort sett hela dagen, jag har säkert druckit flera liter mjölk idag.
det kan inte vara bra alltså, överskott på b12, fast jag tror inte det är speciellt farligt.
men i'm an addict ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0