100125


vanlig måndagsskoldag.
fast vi fick sluta typ fem minuter tidigare eftersom vi hade vikarie på språket ! (y)
jag var riktigt glad eftersom jag hade kommit på vart jag ville praoa, men så ringer jag dit och då så tar de såklart inte emot praoelever ...
och jag som verkligen hatar att prata i telefon, ännu mer med folk jag inte känner.
jag skakade säkert en kvart efteråt också ...
men om ni kommer på någon bra praoplats inom typ hälsa/träning/musik eller nått annat kul kan ni ju alltid säga till ?!
annars är det biologiplugg och dans som är dagens planer !

och så är jag snäll och slänger in ett grattis till busgabbie som fyller sexton idag ! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0