OSKARSHAMNVISTELSEÄRMYCKETTUFFT!


tuffa bildisar från helgen där va ! :DD
och jag vet att ni gillar min fjortispose på första bilden...
iallafall så har det varit riktigt trevlans må jag säga, på lördagen var vi i oskarshamncityyyyy och eftersom våra kära mödrar tydligen hade mycket att göra där lodade vi mest runt samt satt på en riktigt trevlig bänk !
och så gjorde vi massa annat trevligt och sen tittade på melodifestivalen, riktigt kassa låtar var det denna deltävlingen alltså...
sen tittade vi på sommaren med göran och vinter os, haha !
på söndagen tittade vi på school of rock och gick ut en sväng, sen begav vi oss mot oscarsgymnasiet och träffade glada människor, fast jag blir ju jävligt osocial ibland alltså...

dagens planer är väl inte direkt så stora, jag ska nog ta och gå ner och äta frukost snart.
och sen funderar jag på att hyra någon film eller titta på nån vi har samtidigt som jag äter semla ! :DD
bara för vi ska till ullared imorgon och då är fettisdagen !
heh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0