om du någonsin hittar mig lyft mig från min dvala

JAG HAR SUTTIT I ÅR OCH DAGAR OCH FÖRSÖKT FÅ UPP EN BILD MEN DET GÅR INTE SÅ NU HAR JAG GETT UPP, MEN DET ÄR SÅNT NI FÅR LEVA MED OKEJJJ ?!

skolan gick dock riktigt fort idag, och det är ju alltid braoooo.
först på morgonen hade vi intresseval där vi först bara tittade på film och sen fick sitta i datasalen.
efter det hade vi matte, och jag lovar hela klassen var helt tyst ett tag, mirakel !
sen började ju dock rasmus nynna på okänd låt ...
därefter hade vi iallafall bild där vi fortsatta att måla rum, jag måste verkligen höja mig i bild, seriöst det är typ det lättaste ämnet och jag har bara g ...
sen hade vi biologi där vi hade vikarie så det blev inte jätte seriöst,
och sist hade vi kemi där vi tittade klart på wall-e, jag säger det igen - det är en mycket ikkevärd film...
vi fick iallafall sluta tidigare och det är ju alltid trevligt !

sen har det varit ganska härligt soligt idag, och det gör ju så man får hopp om att våren kommer någongång !
om det inte hade vatt tio minus ute alltså ...
men snart ska jag ändå börja använda skinjackan i ren protest och lämna vinterjackan i garderoben där den hör hemma :))))))))))))


Kommentarer
Postat av: moaa

Svar; Åh, tack så mycket! :'D

Vad glad jag blir! :) Din med!

2010-02-24 @ 18:55:32
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0