LÖRDAGEN


blev ingen uppdatering igår, faktum med att jag inte satt vid datorn överhuvudtaget.
för vid typ halv tolv åkte jag med elin, eve och emma till valbacken ! :DD
haha, första gången jag var där samt första gången jag stog på en snowboard, det gick ju sådär alltså, haha .
det första jag gjorde var ju att trilla tre gånger på raken i liften, men det gick lite bättre efter ett tag iallafall (a)

sen på kvällen när vi hade duschat och sånt där trevligt åkte vi till cahn's och hyrde film samt till ica där vi köpte godis, och så hade vi patrajjjjigt :DD
mycket awesome dag alltså !

nu har farfar precis varit här och jag skrivit lite åt honom, om jag ska vara riktigt ärlig har jag nästan börjat tröttna på det nu, men jag älskar min farfar så det är bara att stå ut, jag menar någongång är det ju klart !
och får jag ju betalt också (y)



Kommentarer
Postat av: eliiin

HAHAH, mobbat att alla har kameror....

MEN TACKK föR KVÄLLENN HÖRRUU! <3 :D

2010-02-28 @ 15:58:36
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0