like a dump for broken dreams is how this country seems


bilden är ju typ ett år men den är cool endå ! :DD
om lite mindre än en timme am i off to linnnnnaaa, najsigt värre !
och så är det ju faktiskt sportlov nu ! (y)
skoldagen gick ganska fort, först hade vi engelska där vi fick öva till soprovet, jonas kan vara snäll ibland !
sen svenska där vi skrev läsloggar på klassikerna, därefter idrott där vi hade bad med livräddning .
efter det var det so, där vi hade provet, men jag tror det gick ganska bra, det kändes så iallafall så om det gick kasst kommer jag bli tjurig :cc
sist började vi kolla på någon film.
nej nu ska jag gå och kolla så jag inte glömt packa något viktigt, det brukar ju vara så nuförtiden ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0