Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst


ohmygod ohmygod guns n' roses till srf!
även om det bara är axl kvar som orginalmedlem så är det ju jävligt stort att ha sett guns n' roses livs levande !
nu blir det jävligt svårt dethära vart jag ska ta mig i sommar, det kommer aldrig gå med både sweden rock, peace&love och sonisphere alltså...
sonisphere är ju bokat och klart och det kommer bli jävligt awesome, men ohmyyyyy jag vet inte ?!?!?!?!?!
jag tror faktiskt att srf överväger p&l nu med både gnr och w.a.s.p., p&l har bara hcss, europe och hästpojken än så länge...
i-lansproblem . . .

iallafall så var det riktigt slappt med friluftsdag, först gick vi runt sjön och sen bowlade vi så jag var hemma redan tio över elva !
och sen så tycker jag att ni ska observera en riktigt stor grej här nu; jag kom inte sist på bowlingen !
it's a miracle .
jag låg under med typ fyrtio poäng men så råkade de spela en viss elegi och så gjorde jag helt plötsligt spärr och sen så gick det braigare !


Kommentarer
Postat av: linaaaaaa

gnr är ju lite värdare än europe&du har seett hcss, och e wasp hjälper guns att vinna en aning...

2010-02-10 @ 16:37:46
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: eliiin

lassee hjälper!!!!!!!!



TRUST ME BABE!



nej jag är inte lesbisk :)))))))

2010-02-10 @ 17:54:13
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0