Had made them realize, that the promises were lies.


Tuesdayyyy it is !
känns som denna dagen bara kommer springa iväg utan att jag kommer få något vettigt gjort...
skoldagen har annars gått fort somvanligt, denna veckan är det nog bara torsdagen som blir seg eftersom imorgon har vi friluftsdagsak och på fredagar brukar bli ganska oseriösa.
det skulle väl vara soprovet som ställer till det isånnafall, jag måste verkligen börja öva ordentlige idag !
annars lär jag få mitt första ig och jag skulle bli så jävla besviken då.
sen lyckades jag även glömma praolappen hemma så jag får lämna in den imorgon på morgonen innan jag ska vara vid bowlinghallen klockan åtta.
nej men somsagt kan jag inte slösa bort hela dagen framför datorn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0