Daddy's girl has become someone else's fantasy


jag borde verkligen fota?!?!?!?!?!?!?
dagen började med plusgrader, vilket ioförsig hade varit trevligt om det inte hade regnat !
sen var det engelska provet, som jag tror gick åt helvete, men man vet aldrig.
resten flöt på som vanligt,
men på handledningen kom det en mycket skum person som tydligen hette marita och var kurator, hon berättade iallafall att vi skulle få en ny i klassen, simon hohoh !
och sen delades vi in i tre grupper där man typ skulle skriva på ett papper hur man var på olika ställen, mycket mystiskt...
efter det så fick vi veta vad vi fick på a-delen på matteprovet, jag hade 16,5 vilket gör att jag lär bli godkänd men kanske inte når upp till ett vg...

skönt med fredag och helg iallafall ! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0