Can somebody tell, is it heaven or hell ?


crucified barbara @ genrep inför melodifestivalen.
men hörrni, det var väl bara att erkänna att deras låt helt klart var det bästa iår ?!
dock så kan jag inte riktigt förstå hur fan svenska folket tänker när kom skickar vidare timotej eller vad de hette !
seriöst, jag satt nästan och skrattade åt de stackars flickebarnen...
men en andra chansen plats åt cucified barbara får jag väl nöja mig med.

även denna dagen har invigts med snö, varför säger jag bara ?!
och sen så är det även söndag vilket betyder sista dagen på lovet !
men det är bara sex veckor tills påsklov och däremellan tror jag även att det är studiedagar samt en vecka prao, så det är väl bara att hoppas på att tiden flyter på och snön försvinner snart !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0